درباره ما شرکت کیاژن فناور آریا

به نام خدا

بسیار خرسندیم که در جهت پیشبرد اهداف علمی و خدمات حوزه پزشکی و دارویی کشور عزیزمان ایران در قالب تیمی علمی و پویا به نام کیاژن فناور در خدمت شما هستیم .

هسته اولیه تیم کیاژن در سال ۱۳۹۴ با تمرکز بر تولید کیت های تشخیصی/ تحقیقاتی و آنزیم های آزمایشگاهی و آنالیز اطلاعات ژنومی شکل گرفت و پس از چند سال فعالیت به صورت رسمی در سال ۱۳۹۷ به صورت شرکتی با نام کیاژن فناور آریا ساماندهی شد.

دامنه فعالیت شرکت کیاژن:

دامنه فعالیت ما شامل حوزه های  پزشکی، دارویی، زیست فناوری، ژنتیک و سلولی و مولکولی ، تولید کننده و واردکننده مواد درجه یک سلولی و مولکولی با هزینه مناسب و کیفیت عالی می باشد و در تمامی زمینه ها با تشکیل تیم های مستقل و تخصصی ورود کرده ایم وهیچ گاه از پرسش و درخواست مشاوره و ایجاد تیم های متفاوت و حرفه ای خارج از تیم  kiagene fanavar ابایی نداشته ایم در سالیان گذشته پذیرای دانش آموختگان و افراد دارای ایده و انگیزه بالا بوده ایم و هر سال به افراد دارای ایده و حرفه ای در تمامی زمینه های تحت پوشش در قالب مشاوره و راهنمایی و ایجاد نقشه راهبردی تجاری کمک رسانی کرده ایم به طوری که بسیاری از افراد درمناطق کم برخوردار به وسیله امکانات تیم kiagene موفق به انجام پروژه های تحقیقاتی خود شده اند و ایده های تجاری خود را به سرانجام رسانده اند.

این شرکت با دارا بودن آزمایشگاه تحقیقاتی و کلینیکی کارآموزان زیادی را در حوزه های مربوطه اموزش داده و به بازار کار معرفی نموده است به همچنین این تیم در حوزه های بالینی در مقاطع متفاوت ورود کرده و به لطف خدا دارای توفیقات فراوانی در این زمینه هستیم و همکاری با بزرگان این حوزه از افتخارات ماست. تسلط کامل کاراموزان به موارد آموزشی و بازخورد مثبت مراکزی که پذیرای کاراموزان ما بوده اند برگ سبزی به کارنامه این شرکت می افزاید.

با توجه به دغدغه دانشجویان در مقاطع متفاوت و افراد دارای انگیزه بالا و درخواست این عزیزان سعی بر پوشش تمامی مقاطع تحصیلی را داشته ایم و از اهداف این تیم ایجاد مرکزی با ثبات و متکی به توان داخلی برای حمایت، تولید و به ثمر رساندن ایده های داخلی است.

شرکت کیاژن

از اهداف طولانی مدت تیم  kiagen  ایجاد بزرگترین آکادمی رایگان آموزشی در ایران و ایجاد فضای مناسب برای معرفی کارآموزان به صنعت و کار است تیم های تحقیق و توسعه این شرکت به صورت موازی درحال پیشبرد تولیدات و ایده های دارای امتیاز هستند و طی سالیان متوالی به لطف تلاش مستمر کارشناسان، این شرکت دارای محصولات مختلف تولیدی جهت مصرف تحقیقاتی و آزمایشگاهی است که با مراجعه به سایت این شرکت اخرین اطلاعات و تخفیفات ویژه را مشاهده خواهید کرد کیفیت و قیمت محصولات معرفی شده تولیدات این شرکت را در حوزه های مربوطه متمایز می سازد .

امیدواریم در عرصه علمی و تلاش برای شکوفایی کشور عزیزمان ایران و یاری مردم نجیب این مرز و بوم توان و توفیق خدمت داشته باشیم و با دلی روشن و امیدوار ارزشمندترین دارایی های خود را تقدیم این عزیزان می کنیم .

دوستتان داریم . تیم کیاژن فناور آریا

اگه میخوای جا نمونی همین الان دست به کار شو (: